Organizatorja: Aritours in Pastoralna služba mariborske škofije.

11. tradicionalno postno romanje

na Češko, Slovaško in Avstrijo.

VELEHRAD - sedež Metodove metropolije, najpomembnejša moravska božja pot.

BRNO - prestolnica Moravske.

ŠAŠTIN - največje slovaško romarsko središče.

BRATISLAVA - glavno mesto Slovaške

DUNAJ - blišč preteklosti in sedanjosti.

31. marec do 1. april

Duhovno vodstvo: mariborski škof dr. Franc Kramberger.

Romanje je vsebinsko dodatno oblikovala akademkinja dr. Zinka Zorko.

1. dan: petek, 31. marec    Slovenija - Velehrad - Brno.

S Polzele je avtobus odpeljal ob 5. uri jutranjih. Vožnja skozi Velenje, Slovenj Gradec, Dravograd, mimo Gradca in Dunaja na Češko. Velehrad je največje in najpomembnejše božjepotno središče Moravske. Brata Ciril in Metod sta prišla v te kraje že v 9. stol. in Velehrad je postal sedež Metodove metropolije in prestolnica Velike Moravske. Slovanska apostola sv. Ciril in Metod sta zelo pomembna tudi za nas Slovence, saj sta širila krščansko oznanilo in uvedla bogoslužje v domačem jeziku. Veličastno baziliko in mogočno samostansko poslopje so zgradili cistercijani v 13. stol. V 18. stol. je cerkev dobila čudovito baročno opremo z velikim glavnim oltarjem iz carrara marmorja, ki ga krasijo lepi mozaiki in reliefi. V baziliki posvečeni Mariji Vnebovzeti ter sv. Cirilu in Metodu smo imeli slovesno romarsko mašo. Nadaljevanje poti v Brno in sprehod po starem mestnem središču moravske prestolnice ob vznožju slikovitega češko-moravskega gričevja.

2. dan: sobota, 1. april    Brno - Šastin - Bratislava - Dunaj - Slovenija.

Nadaljevanje poti na Slovaško do mesteca ŠAŠTIN - STRAŽE, največjega slovaškega romarskega središča. V lepi baročni baziliki Žalostne Matere božje z največjimi orglami in bogato opremo je bila sveta maša. Naslednji postanek je bil namenjen ogledu slovaške prestolnice BRATISLAVE. Prvotna naselbina je bila že v času rimskega imperija, danes je moderno mesto, gospodarsko, kulturno in versko središče države. Nad starim srednjeveškim jedrom se dviguje mogočen grad. Sprehodili smo se po živahnih ulicah in trgih z obnavljajočimi palačami, mimo starega Rotovža in nadškofijskega dvorca do katedrale sv. Martina. Pogledali smo v njeno notranjost in obudili spomin na zgodovinsko obdobje, ko so v njej kronali madžarske kralje. Zaključek ogleda smo naredili v  1. Slovak pub-u z okusnim golažem in pivom. Vožnja v Avstrijo do Dunaja. Avstrijska prestolnica, nekoč sijaj cesarstva, danes središče umetnosti, glasbe, visoke mode in moderne arhitekture, očara obiskovalca v vsakem letnem času. Med vožnjo po znamenitem Ringu smo lahko občudovali najlepše palače: Opero, Umetnostno-zgodovinski in Naravoslovni muzej, Mestno hišo, Parlament, Univerzo, Votivno in Karlovo cerkev... Pri frančiškanih smo zapeli litanije, prejeli blagoslov z Najsvetejšim in z zahvalno pesmijo izrazili zadovoljstvo. Povratek proti domu in vrnitev na Polzelo nekaj po 2. uri v nedeljo zjutraj.